14 Kasım 2008 Cuma

VEFASIZ ( OKUYAN İBRAHİM SADRİ )




LANET

Sana yazdığım mutluluk şiirlerim
Sana dua değilde beddua olsun
Benliğimi benden alan gözlerin
Bütün bir ömür yaşlarla dolsun


Acılar peşinde bir gölgen olsun
Kalbinde her ümit açarken solsun
Yürü benim yerime dikenli yolları
Attığın her adım ızdırap dolsun

Kalbindeki özlemler bir hayal olsun
Dermansız dertler hep senin olsun
Gönlünde yer verirsen başka bir sevgiye
O beyaz gelinliğin kefenin olsun


Lanetler yağsın durmadan üstüne
Başın dik durmasın düşsün önüne
Günah defterim seninle dolu
Cehennem seni yaksın benim yerime


Hikmet GÜNDÜZ 1983


Yasal uyarı
Şiirler yasal güvence altında olup şaiirin ismi verilmeden kullanılması
ve yayınlanması yasaktır

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İbrahim sadri deyince EYVALLAH diyemedim...
Her dinledigimiz bizi dillendiriyorsa! başkaları deyince içinde hezeyanlar kopuyor.... Lanet okunmasın :(... Candan öte can olarak kalsın... ama adı batmasın! lanet olunmasın... karmakarışık bu iş, ben işin içinden çıkamdım...

Adsız dedi ki...

cok acemeice yazilmis bi siir... okurken kendimi sanki HIP-HOP yada RAP muziginin ezgilerini seslendiriyormusum gibi hissettim..daha guzel olabilirdi