14 Kasım 2008 Cuma

Şimdi Gidiyorsun ( İbrahim Sadri )



AL GÖTÜR


Al götür bende ne varsa senden kalan
Al götür ki göz yaşım yağmur gibi yağmasın
Ne bir adet resmin nede saçından bir tel
Al götür ki yüreğim volkan gibi yanmasın

Ne sunduğun bir buse , ne esrarlı bakışın
Al götür ki anılar beni sarıp yakmasın
Al götür duvarlara yansıyan hayalini
Al götür ki yatak odam bana hücre olmasın

Aklıma takılmasın işvelerin nazların
Al götür ki aklımı aklım sende kalmasın
Söyle rüzgarlara getirmesin kokunu
Her yerde senin kokun buram buram kokmasın

Emir ver kalemime kurusun mürekkebi
Adına sevda yüklü şiirleri yazmasın
Söyle alfabelere ismini çıkarsınlar
Hiçbir dilde lisanda senin ismin yazmasın

Al götür geceleri çek al hayatımdan
Al göt götür ki geceler çile hasret dolmasın
Söyle ki şarkılara çalmasın sevda için
Söyle ki şarkılara beni mecnun yapmasın

Söyle postacılar silsin seni adresten
Gözlerim yollarda nöbet tutup kalmasın
Ne telefonlarım çalsın , nede kapım vurulsun
İçimde senden yana hiçbir ümit kalmasın

Al götür şu kalbimi çarpmasın senin için
Al götür ki bir daha asla aşık olmasın
Bir mezar kaz bana sevda mezarlığında
Öyle bir mezar ki bu hiç benzeri olmasın


Hikmet GÜNDÜZ 02/03/1997 SAAT 3:45


Yasal Uyarı

Şiirlerim yasal güvence kapsamında olup
Şairin ismi verilmeden kullanılması ve
Yayınlaması yasaktır

1 yorum:

Arzın Son Şairi dedi ki...

Ben İbrahim Sadriyi dinlediğim zaman şu aklıma geliyor.Bir şiir söz ve manada ne kadar derinlik arzederse arz etsin.O şiirin esas güzelliği o şiiri yorumlayanla ortaya çıkıyor.Diyorumki şiiri gırtlaktan değil,İbrahim Sadri gibi, Sacit Onan gibi yürekten okumalı