27 Kasım 2008 Perşembe

ÇOK YALNIZIM



Dedim: Çok yalnızım. İğne atılsa yere düşmeyecek kadar insanın arasında çok yalnızım. Çevremi kuşatan tüm arkadaşlarıma, yakınlarıma ve aileme rağmen... Çok yalnızım..
Buyurdun (Allah cc): ...
فَإِنِّي قَرِيبٌ Ben ki sana çok yakınım. Bakara-186

Dedim: Evet biliyorum sen bana benden daha yakınsın ama ben senden uzağım. Günahlarımla, hayatımla, aklımla ve ruhumla senden çok uzağa düştüm... keşke ben de sana yakın olabilseydim. Sıyrılıp herşeyden...
Buyurdun (cc):
وَاذْكُر رَّبَّكَ فِي نَفْسِكَ تَضَرُّعاً وَخِيفَةً وَ دُونَ
الْجَهْرِ مِنَ الْقَوْلِ بِالْغُدُوِّ وَالآصَالِ

Rabbini sabah akşam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine,
(sonsuz bir aşk ve saygı içeren sevginin heyecanı olan bir) ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret ve Gafillerden olma."
Araf-205

Dedim: Buda Senin (cc) yardımını ister.. Kalpler senin kudret elindeyken ve hiçbirşey iznin olmaksızın olamazken, ruhları hidayet ile dirilten ve hidayet veren HADİ (cc) ancak sen iken nasıl başarabilirim bunu...
Buyurdun (cc):
أَلَا تُحِبُّونَ أَن يَغْفِرَ اللَّهُ لَكُمْ ALLAH'ın sizi
bağışlamasını istemez misiniz? Allah çok bağışlayandır çok merhamet edendir
Nur-22

Dedim: Tabii ki, beni affetmeni çok isterim. Beni rahmetine daldırmanı, tövbe denizinde temizlemeni ve sevdiklerinin arasına katmanı son ana kadar bu güzellikte kalabilmeyi çok isterim.
Buyurdun (cc):
وَاسْتَغْفِرُواْ رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُواْ
إِلَيْهِ
(Öyleyse) Rabbinizden bağışlanma dileyin, sonra O'na tövbe edin.
Gerçekten benim rabbim, esirgeyendir, sevendir.
Hud-90

Dedim: Çok günahkârım,işlemediğim günah, üzerinde ısrar etmediğim hata kalmadı. Doğru bildiğim ve yanlışı apaçık sezdiğim halde irademe hakim olamayıp insanlıktan çıkarcasına battım hatalara... Bu kadar günahla ben ne yaparım. Bu kadar günahıma rağmen beni affedermisin?
Buyurdun (cc):
أَلَمْ يَعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ هُوَ يَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ
عِبَادِهِ
ALLAH'ın, kullarının tövbesini kabul edeceğini.. ve ALLAH'ın
tövbeyi çok kabul eden ve pek esirgeyen olduğunu hâlâ bilmezler mi?

Tevbe-104.

Dedim: Defalarca tövbe edip tövbemi bozdum ama, artık yüzüm kalmadı. Her günahın ardından tekrardan tövbe ettim. Bir daha asla düşmeyeceğim bu hatalarıma diye çok söz verdim kendime. Daha ne zamana kadar bu şekilde sürebilirdiki ne yüzüm kaldı nede gücüm kaldı tekrardan tövbe etmeye...
Buyurdun (cc):
اللَّهِ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ (2) غَافِرِ الذَّنبِ وَقَابِلِ
التَّوْبِِ
ALLAH aziz ve bilendir, o günahları bağışlayan ve kullarının
tövbesini kabul edendir.
Ğafir-2/3.

Dedim: Senin (cc) sayamayacağım nimetlerine karşın, sayamayacağım kadar günahım var,hangisinin tövbesini yapayım, hangisinin?!
Buyurdun (cc):
إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا ALLAH bütün günahları
bağışlayandır.
Zümer-53.

Dedim: Yani yine gelsem. Senin yardımın ve sonsuz sevginin sıcaklığıyla yine söz versem. Sayısızca bozmama rağmen yine beni bağışlar mısın?
Buyurdun (cc):
وَ مَن يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلاَّ اللّهُ ALLAH'tan başka
günahları bağışlayacak olan yoktur.
Ali İmran-135.

Dedim: Ne kadar güzelsin ALLAH'ım! Bilmiyorum bu sözlerin karşısında
niçin böylesine içim içime sığmıyor ve erimeye başlıyorum, seni çok
seviyorum. sana aşığım Allahım.....
Buyurdun (cc):إِ
نَّ اللّهَ يُحِبُّ التَّوَّابِينَ وَ يُحِبُّ
الْمُتَطَهِّرِينَ
Şüphesiz ki ALLAH tövbe edenleri ve temizlenenleri sever.
Birden 'İlahım, Sahibim, dostum, arkadaşım, en yakınım, yaratan ve yaşatanım Rabbim. benim senden başka kimim var' dedim.
Buyurdun (cc):
أَلَيْسَ اللَّهُ بِكَافٍ عَبْدَهُ
'ALLAH kuluna yetmez mi?' (Zümer-36)

Dedim: Sen ki beni bu kadar çok seviyorsun ve bana karşı bu kadar
iyisin ben ne yapabilirim?
Buyurdun (cc):
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا اللَّهَ ذِكْرًا
كَثِيرًا (41) وَسَبِّحُوهُ بُكْرَةً وَأَصِيلًا (42) هُوَ الَّذِي يُصَلِّي
عَلَيْكُمْ وَمَلَائِكَتُهُ لِيُخْرِجَكُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ
وَكَانَ بِالْمُؤْمِنِينَ رَحِيمًا

Ey inananlar! ALLAH'ı çokça zikredin. Ve O'nu sabah-akşam tesbih edin.
Sizi karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için üzerinize rahmetini gönderen
Odur. Melekleri de size istiğfar eder. ALLAH, müminlere karşı çok
merhametlidir.
Ahzap-41/43.

Kendi kendime dedim:
SENİ SEVİYORUM ALLAHIM !
SANA AŞIĞIM ALLAHIM !

SENDEN BAŞKA HİÇBİR ŞEYSİZ OLARAK ZENGİNLER ZENGİNİ SANA (CC) SANA YÖNELEN BU FAKİR KULUNA
MERHAMET BUYUR. LUTFET... İHSAN ET...

--


Vefa, dost ikliminde yetişir ve bizim yamaçlarımızın gülüdür...

Gönderi:Adnan Şensoy

Hiç yorum yok: