3 Mart 2011 Perşembe

Doğum Günümün Bana Hatırlattıkları














Dünya gezegenindeki yolculuğum takvimlerin 08/10/1959 tarihini gösterdiği bir günde,bugün başladı .Neler yaşayacağımı,neler göreceğimi bilmediğim bir gezegende yolculuğa başladım.Bebeklik çocukluk yılları derken delikanlılık çağına eriştim. O yıllarki aynanın karşısında saatlerce kaldığım " VARMI SENDEN DAHA YAKIŞIKLISI " dediğim yıllardı.

Sonra bu günlere geldim.Aynalar beni, ben aynaları pek sevmez oldum.Ancak şimdi yeni aynalar buldum kendi kendime.Kimmi ? çocuklarım. Onlara baktıkça gençlik heyecanımı, gençlik yıllarımı,gençliğimi görüyorum.Onların ,sevdiklerim ve dostlarım sayesinde ölümlü olsa bile bu dünyanın yinede yaşamaya değer olduğunu anladım.İyikide doğmuşum, iyikide beni Allah insan yaratmış şükür yaradana.

51 yaş olgunluğu ile bu dünyanın ve herşeyin bir yalan olduğunu, giden bir gün gibi hiç bir şeyin bir daha geri gelmeyeceğini şimdi daha iyi anlayabiliyorum. Artık bana her yeni günüm ,her yeni yaşım ,saçlarımdaki aklar ,yüzümdeki kırışıklıklar o kaçınılmaz sona ,o musalla taşına ,o son noktaya son sürat ilerlediğimi hatırlatıyor. Ve aslında hayat dediğimiz şeyin şu tarihte doğdu ,şu tarihte öldü diye yazanan bir mezar taşındaki kelimeler kadar kısa bir şey olduğunu anlıyorum.Alın size kocaman bildiğimiz hayatımızın mezar taşındaki özeti; şu tarihte doğdu, şu tarihte öldü ne garip değilmi ?

Dünya gezegenindeki yolculuğumun ve beni bu gezegene bu yolculuğa gönderenin ve gönderiliş gayemin farkındayım. Ancak bu yolculuğun sonunda beni nasıl bir akibetin beklediğinden emin değilim.Hiç yoktan dünyaya geldiğim gibi gideceğim yerde meçhul bir anlamda.Cennetmi var ,cemalmi var , Cehennemmi var, cezamı var bunu kestirmek mümkün değil.Ümitle ümitsizlik arasındayım herzaman. Ancak ne kadar günahkar olsamda yinede umutluyum.Çünki onun merhametlilerin en merhametlisi olduğunu biliyorum. Onun her an yanımda ,benimle ve bana şah damarımdan daha yakın olduğunu hissediyor ve ve onu seviyorum.

BİLKİ SIFIR DEĞERDİR

Bu dünya bu hayat bir imtihan yeridir.

yaratılış gayemiz Rızayı ilahidir

Gönlünü bel bağlama makam servete pula

Allahtan başka herşey bilki sıfır değerdir

işte sevgili dostlar doğum günüm bana bunları hatırlatıyor 

Selam Ve sevgilerimle

Hikmet Gündüz

Hiç yorum yok: