15 Eylül 2009 Salı

ÖZDEN YÜREKTEN VE ÇOK GÜZEL BİR DUA



Ey RABBİM

Sözlerin en güzeli hiç şüphesiz sana ait,Bizim
söylediklerimiz,Söyleyemed
iklerimiz, Söyleyeceklerimiz,İçimizde
sakladıklarımız,Suskun bıraktıklarımız,Terk ettiklerimiz,
Unuttuklarımız,Fısıldadıklarımız,Hepsi, hepsi, sözlerin hepsi!Ancak
sana yöneldiği için güzeldir
Şüphesiz duayı dilimize veren sensin,Dilimizi duaya çeviren
sensin,Sözlerin en güzeli sana aittir,
Ve sözlerin en güzeli sana hitap etmektedir.

Ey RABBİM

Ebediyen bana yakınlığını tattırdığın için,Bana vahyettiğin tüm
gerçekler için,Bani hayat denen bu sonsuz lezzet pınarının başina
oturttuğun için,Bildiğin tüm ayıplarımı örttügün için, Gördüğün tüm
kusurlarımı bağışladığın için,Umuduma katık ettiğin tüm hayallerim
için,En sevgilini bana elçi gönderdiğin için,Ey sevgili,Beni aşkına
muhatap ettiğin içinSonsuz hamd sana Sonsuz minnettarlık sana Sonsuz
minnet sana Sonsuz şükür sana Sonsuz teşekkür sana…

Ey RABBİM

Tut elimden sonsuz kudret elinle,Beni hiçliğe düşmekten
alıkoy,Unutulmuşluktan uzak eyle beni,Varlığına komşu eyle beni,Ben
acizim dayanağım sensin,Fakirim ben sığınağım sensin,
Dilsizim sözüm sensin,Körüm ben gören sensin,Sağırım, ki sen
işitensin…

Ey RABBİM

Sözlerin en güzeli sana aittir.Ve sözlerin en güzeli sana hitap
etmektedir.Bu kırık dökük sözlerimi,Bu perişan hitabımı, Sen kabul
eyle,Sen güzelleştir.Ki sen bana aşktan kanatlar vermiştin ya! Aşkın
semasına uçurmuştun ya beni, Elimi sen dokumuştun ya, Hani ele avuca
gelmez dokunuşları sen bahşetmiştin ya bana,Gözüme kendi nazarında
ışıklar vermiştin ya,
Gözle görülür güzellikler vermiştin ya bana, Yüzüme tebessümü sen
giydirmiştin ya,
Tebessümüme karşilık veren güzel yüzler koymuştun ya karşima…

Ey RABBİM

Yoktum ben sen varettin!Unutulmuştum. Ki sen sevdin,Sevdiğin için
varettin.Bir sen sevdiğin için var edildim.Bir sen beni andığın için
ihya edildim.Öyle ise,
Ey RABBİM
Varlığımı aşkına armağan eyle,Yak beni aşkının ateşinde,Al beni bu
rüyadan,Al beni bu dünyadan,Bu kırılgan varlığımı ebedi baharına
toprak eyle…

Ey RABBİM

Bütün güzel sözler sana söylemekle güzeldir.Kırık dökük de olsa kabul
eyle sözlerimi,Yıkık dökük de olsa duy yakarışlarımı,Kabul eyle
beni,Kabul eyle sözlerimi,Suskunluğumu, Dilsizliğim,En güzel dua
eyle,Dua eyle dilsizliğimi,Dua eyle suskunluğumu,En güzel dua eyle,
Ki sözlerin en güzeli sana hitap etmekle güzeldir.Dua eyle
sözlerimi,Güzel eyle

Hiç yorum yok: